tokigafamiljen

Utrota barnförkylningar....värt ett nobelpris minst!!!

Rasmus har haft det jättejobbigt inatt.Så vi har inte sovit många timmar.
Barnförkylningar skulle utrotas.Den som har kommit på dom är bra dum!!! ;-)

Rasmus ser ut som en tvättbjörn,fast han har röda ringar runt sina ögon.Jag tycker så synd om honom.
Speciellt när han blir så ledsen att inget går bra,inte ens pappa.Som i vanliga fall är bäst i världen.
Han har hostat och snorat och haft hög feber hela natten.Ont någonstans oxå tror jag.


Men nu sover han gott iallafall.Jag hoppas att han kan sova någon eller några timmar.Han behöver det.
Febern har nog gett med sig likaså hostan.Men näsan den rinner och ögonen dom är kladdiga.
En riktig brakförkylning med andra ord.


Är så trist att han inte mår bra när det är så fint väder ute....men jag vill inte ta ut honom idag.

Önskar er en trevlig lördag

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: