tokigafamiljen

Trött

igår så mådde inte Linnèa bra. Superförkyld....jag tycker att hon har varit sjuk till och från länge nu.
Vi ska till bvc i eftermiddag så då ska jag prata med dom,vi kom inte dit förra veckan.

Jag var i gårkväll iväg på en träff,där vi diskuterade en bärdryck.Var ganska skoj att få säga vad man tyckte om förpackning,pris reklamfilm etc.....hoppas dom lyssnade på oss 8 som var med.
Jag tyckte själv att vi hade sunda ideer  och åsikter att komma med.

Linnèa är fortsatt förkyld idag,hon ligger i soffan  och hostar.Hon visste inte om hon skulle orka se bollibompa.
Rasmus leker för fullt på golvet,,,,det är fullt ös direkt när han vaknar.Själv så väntar jag på att dagens första balja kaffe ska bli klart.
Är så himla trött och seg i kroppen.Att sova några timmar till hade varit helt underbart.Känns som om jag skulle behöva sova minst en vecka!!
Ska jobba ikväll så jag måste ju bli lite piggare.Längtar så till sommaren......tänk sol och värme.Det hade inte varit  helt fel kan jag tala om .

Ha en bra dag

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: