tokigafamiljen

tack gode gud för kaffe...

Som dom flesta vet är jag en riktig kaffemoster....

Och nu sitter jag här med en STOR kopp kaffe med mjölk i. Njuter ....och försöker vakna.
Jag har jobbat natten till idag och ska jobba inatt igen.igår natt var det en helvetesnatt om man får säga så!!
Jag har sovit ca 4 timmar idag,Rasmus ville inte mer.....men känner mig ganska pigg ändå.
Kaffet gör ju sitt oxå.Har druckit en del idag....Och kommer att dricka en del inatt oxå kan jag lova.

Leksakskatalogerna börjar droppa ner i brevlådan nu lagom till barnens födelsedagar och jul.Vi sa till Linnèa att hon kunde ju sätta kryss för det hon önskade sig vilket resulterade i att vi har kryss i hela katalogen....
Men nu när hon fyller år så blir det nog en Bratz docka eller Barbie.
JAg hade tänkt köpa ett litet förkläde med småkökssaker till henne.För hon älskar ju att hålla på i köket med mig.Men jag har inte hittat någonstans.Ikea hade innan men dom säljer inte det längre.
Rasmus ska få klossar som är hans stora passion,efter grytunderlägg som är väldigt skojiga att leka med.
Bilar börjar oxå bli skoj.Och storasysters rosa lackväska (till pappas förtvivlan!!!!)

Dom två älsta fyller oxå år nu i slutet på november.Eric önskar sig presentkort på intersport eller stadium.Och Oscar önskar sig presentkort på Väla eller på intersport.Väla presentkorten är bra för då kan man handla på alla butikerna med dom.

Och sedan kommer julen!!!

Men nu ska jag slappa i soffan lite innan jag ska gå till jobbet.

Sov gott alla

kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: