tokigafamiljen

NU är det jul igen....



Idag så har jag städat fram julen...har inte riktigt den där rätta stämningen.
Men jag har spelat julmusik....skrattat åt Rasmus som inte riktigt vet om man ska skratta eller
gråta åt tomten.Han kan ju vara farlig!!

Visst det blev supermysigt när allt kom fram.Jag sätter fram allt nu så kan man njuta av det hela december....
Ska inhandla lite vita ljus ,någon julstjärna och så givetvis chokladkalendrar till Patrik & barnen!!!

Sedan kommer det roliga att köpa julklappar.....jag vet aldrig vad jag ska handla till barnen.Visseligen har jag två födelsedagar kvar innan jag bryr mig om julklappar.
Men det är Oscar som fyller 17 så det är lätt att köpa till honom.Och så lille Rasmus som blir 1.
Han vet jag oxå vad han ska få....
Just i dag så är en tom ketchupflaska det roligaste
Han bankar med den överallt.Så kanske ett trumset ;-)



Jag vet inte ännu om jag jobbar på julafton.Har sagt att det är ok att jobba morgonen.Kvällen vill jag vara med familjen .Jag vill ju vara hemma om tomten kommer....!!!

Nu ska Rasmus & jag fika lite pepparkakor


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: