tokigafamiljen

Vad gör jag uppe...när jag får sova

Jag borde ju ligga i sängen och gosa med min kudde.Alla andra sover bara babywatchen är i gång så man hör när Rasmus vaknar.Gubben är på väg till jobbet och jag sitter här med mitt kaffe och undrar varför jag inte ligger i sängen där det är varmt och skönt.
Jag ska jobba ikväll och hela helgen så jag borde ju vila lite.Svärföräldrarna kommer i eftermiddag och ska passa Rasmus några timmar.Är lyckligt lottad som kan gå iväg och jobba och veta att han har det hur bra som helst.
Sedan så vet jag att det blir ju lite extra pengar när jag jobbar...drömmer om en resa,kanske handla lite nya kläder.Nu när man slipper använda tvåmanstält!!!
En ny säng behöver vi verkligen men det är sååå dyrt med madrasser.Jag har hittat en jättefin på Ikea men även om man tar det billigaste alternativet så går det snabbt 5000 kronor.....tänk om man var som killen med guldbyxorna....tänk att kunna gå in i en affär utan att se på prislappen.Bara handla det man ville ha!!
Fast det hade man nog tröttnat på i längden,är ju en viss charm att spara till något man verkligen vill ha.
Och nu vill jag verkligen ha lite frukost

En liten bild på charmtrollet.Han är 12 veckor imorgon
image17

En trevlig helg önskar jag er.....

"Samla många lass av lycka,det kan staten inte knycka"

Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: