tokigafamiljen

Vet iallafall vad jag ska göra !

Jag vet precis vad jag ska göra i flera dagar framåt.JOBBA!!!!
Ska jobba ikväll,imorgonkväll och lördagnatt.....så brist på sysselsättning har man inte,
Men nu har jag varit ledig i några dagar så det ska bli jätteskoj.

Förra helgen så lämnade vi Rasmus hos faster och åkte på lite miniweekend till malmö.Hur jättemysigt som helst.
Fast vi saknade den lille busen,men jag tror inte att han saknade oss.Han hade det hur mysigt som allra helst har vi förstått.Vilket är jätteskönt.


                         
alltid lika glad......
                         
upptagen liten fröken!
och det går att prata i en mobil utan batteri och sim-kort!!!

Önskar er alla en underbar helg i det fina vädret som jag hoppas håller i sig

kramen None
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: