tokigafamiljen

Var är sommaren?


                           

Lekande barn vid vattenbrynet ser man inte idag !! Det är bara + 10 grader ute idag.Och jag fryser ganska mycket.
Fast det gör visseligen inte så mycket att det är dåligt väder,jag ska tvätta,städa och fixa lite inför morgondagen.
Vi har precis varit några dagar i västerås ,Patrik har gått kurs och vi har varit lite sällskap
Så det är lite som ligger efter här hemma.....

Och imorgon begravs min svärmor så jag ska stryka lite kläder och omplanera lite.Hade tänkt Rasmus skulle ha shorts men nu får det bli långbyxor och långärmat för jag tror inte att det blir varmt imorgon heller

Ska njuta lite till av mitt kaffe innan jag kör igång

Ha en underbar helg....och glöm inte heja på Sverige på lördag

kramen None
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: