tokigafamiljen

städa städa....

                                                                                
Ja det är vad jag ska göra idag.Jag hade hoppats på att solen skulle titta fram så man kunde säga att det är synd att vara inne när det är fint väder.Men ack så molnigt det är idag .....så det blir att städa!

Gäller att hålla rent på golvet nu när Rasmus är där större delen av sin vakna tid.Han kryper snart några dagar till så kommer han nog på hur man ska krypa framåt!!!!
Bakåt har han redan kommit på.

Och hans andra lilla tand har tittat fram.så ont han har haft.Jag tycker så synd om honom.
Så nu är han ännu sötare när han skrattar
Fast just nu är det gnälligt han vill inte äta inte sova inte sitta i knät inte gosa inte någonting!!!
Jo han vill leka med tangentbordet eller stoppa fjärrkontroller i munnen

Och jag har vunnit första pris i en tävling på nätet.Har aldrig hänt innan,en fin kamera har jag vunnit.Hoppas den kommer med posten idag .
Kan tipsa om att gå in på www.korsord.se
skojig sida med allt möjligt korsord,ordtävlingar,kändisquiz mm

Men nu ropar dammsugaren på mig och tvättkorgen har på något konstigt sätt blivit fylld igen.Den var tom i förgår!!!

kramen
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Grattis till vinsten!

2 Pia
skriven :

Grattis till vinsten!

3 Hermantine
skriven :

It is the coolest site,keep so!