tokigafamiljen

Regnet det bara öser ner....

Ja så är det just nu.Och det är inte lite regn som kommer...

Igår var vi  på lite födelsedagskalas eller party som Linnèa brukar kalla det.Och fast det ösregnade stundvis så kunde vi sitta på deras altan .Hur mysigt som helst.
Nackdelen var att vi fick åka runt halva skåne när vi skulle hem. Men hem kom vi ,jag hade planerat att sova länge idag för jag ska ju jobba två nätter nu.Men 7.30 var jag klarvaken...visseligen så vaknade jag nog av att Rasmus hade konsert.Vet inte riktigt vaför han är så missnöjd idag .Det kan ju vara hans andra tand som spökar eller något annat.
han är lite dålig på att tala om vad som fattas honom.....

Och nu på förmiddagen ska vi åka och plocka lite björnbär.....tänkte göra lite paj.
Så det blir att plocka lite mellan skurarna.



Linnèa i sina favoritkläder om man inte räknar in prinsessklänningar

Prinsessgummistövlar & regnkappa.....så kul att springa omkring i regnet!!!
Inte vet jag vad det är för magiskt med vattenpölar men dom drar till sig barn som magneter.
Finns det EN vattenpöl på hela gatan så nog sjutton så hoppar barnen i den.....

kramen
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: