tokigafamiljen

Rasmus har fått nya skor....

                                  
Jag hittade dessa SÖTA små skorna på festivalen och kunde givetvis inte motstå dom.....fast dom är minst 3 storlekar för stora !!

                                 

Och när man ställer Rasmus små söta skor jämte pappas kanoter så blir dom ännu sötare......
                                 

Han är lite fundersa över det som han har på fötterna....ska inte dom vara i munnen? 

                                                
Men skorna är ju bekväma,och några skojiga gubbar blev det oxå...hittade dock ingen haj!


Inatt ska jag jobba så rasmus & pappa får själva åka in till festivalen och roa sig

Ha en bra helg

Kramen 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala
skriven :

Jag har hittat världens fulaste klädda person i Kista gallerian. Alla i Kista vände sig om efter denna person och då kunde jag inte låta bli att ta bild på personen. Titta och tyck till. Får man verkligen vara klädd som en prostiuterad?

2 Malin
skriven :

Åh vilka ögon. Sötstrut!

3 Erlendnicole
skriven :

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!