tokigafamiljen

hallonpaj

                                      

Det blev inte björnbärspaj,det blev hallonpaj. Himla gottigott gott om jag får säga det själv!
Gott med lite paj och kaffe så här innan man går iväg och ska jobba.
Det växte hur mycket vildhallon som helst vid Patriks jobb. Och jag klarade mig innan det började regna!!

                                      

 Och här är busungen som älskar vaniljsås....
Själv vill jag ha min paj utan vaniljsås som jag tycker är mindre gott.

Dax att göra sig klar ,bre lite smörgåsar till inatt!
Så till alla sov gott det ska jag förhoppningsvis göra imorgonbitti när Rasmus sover

kramen
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Pajen ser mumsig ut. Du kan skicka över en bit till mig så är du bussig.