tokigafamiljen

~*~Ännu en blåsig dag~*~

                                                         image14

Fredag morgon det är sportlov,inte för att det har varit så mycket sport från mina barns sida.Om man inte räknar att spela x-box som en sport.......där är dom nog världsmästare!!!!
Förra helgen så började jag att jobba såååååå skoj.Ska hoppa in på timmar  kvällar,helger & nätter.Tänkte eventuellt resa till hösten så då är det bra med lite extra pengar.
Rasmus är visseligen bara 10 veckor nu på lördag ,en del tycker kanske man är knäpp som går & jobbar när han är så liten.Visst kändes det konstigt att gå hemifrån men å andra sidan har han en underbar pappa som tar hand om sin son precis lika bra som jag gör
Ska jobba några timmar denna helgen oxå både lördag & söndag .

Och idag har SMHI lovat storm (såååå ovanligt) så det blir till att sitta inne & mysa lite idag när jag dansat en vals med dammsugaren.Har lite böcker att läsa och säkert massa nya filmer att se

Önskar er alla en trevlig helg

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: