tokigafamiljen

Hela huset skakade...

Runt 06.20 så stod jag i köket och skulle precis sätta Ramus i barnstolen.När hela huset skakade,några småsaker ramlade ner i köket.....Jag trodde först att det var jag som var så yr i huvudet att jag inbillade mig.
Sedan så tänkte jag att ungarna gjort så något ramlat på övervåningen...
Jag ringde lite förtvivlad till Patrik

Sedan så läste jag på www.aftonbladet.se att det hade varit en jordbävning i skåne.....hmm så jag var inte så yr i huvudet iallafall!!!
Lite obehagligt var det allt även om det inte höll på särskilt länge max 30 sekunder kan jag tänka mig


Idag skulle vi ha åkt till bvc för Rasmus skulle ha en spruta,men linnèa mår inte bra har ont i magen.
Så vi ombokat tiden

Rasmus fick igår äta sin tårta själv...givetvis fick han duscha efteråt.
Bilder kommer senare

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: