tokigafamiljen

Andra advent

Ja då sitter man här då....andra advent.Ute regnar det och päronträdet har fått knoppar!
Vilken julstämning alltså....
Vi har haft lite datastrul i veckan,modemet har pajat.Men så kom min käre make på att vi hade ju ett gammalt.
Och se det funkade så igårkväll kom datan igång igen.
Har faktiskt inte saknat den.Det enda som var lite trist att jag kunde inte prata med Patrik på msn nu när han var i väg.men det finns ju telefoner tack och lov.
Han kom hem i trosdags och skrämde mig lite.
Jag visste inte att han var på väg hem......trodde han skulle komma först på fredag.
Och vi har haft en enorm inbrottsvåg i vårt område.Dom har gått in i husen fast folk har varit hemma.Så jag var utrustad med basebollträ när han knackade på dörren.

Skönt att han honom hemma.Och jag tror att Rasmus har saknat sin pappa oxå en hel del.Han är väldigt pappig just nu.Linnèa har oxå saknat honom ,men hon har pratat med honom i sin mobil.....hon tyckte vi skulle åka till Gävle och hämta hem honom...


Och den lilla hulliganen har börjat att klättra...vilket har resulterat i en gullig bula i pannan.
Han är totalt livsfarlig!!!

Idag ska vi nog stanna inne,det är visseligen julskyltning i våran lilla by.
Men jag tror att Patrik har planer på att baka lussekatter.....det är hans avdelning.Dom blir jättegoda.

Dax att göra lite nytta

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: