tokigafamiljen

Vårkänslor

                                                                 image37
En underbar morgon med fågelkvitter och en balja kaffe.
Bara lilleman och jag som är vaken.Maken har gått till jobbet,idag så delar vi lite på föräldrarledigheten.Han jobbar förmiddag och jag jobbar kväll ska jobba i 4 dagar nu.Fredagkväll.lördag och söndag morgon.Ska bli skoj
Fast det hade varit ganska skönt att vara ledig tillsammans med honom.Har nog blivit inspererad av våren är lite nykär .
Och det är ju inte helt fel .
Har precis läst tidningen på nätet och känner att det har varit mycket nu på sista tiden.Många barn som har varit utsatta.Så jag tänder ett ljus och sänder en tanke till deras familjer och till änglarna som busar för fullt bland molnen.Tror bestämt att min Albin är en av dom busigaste
                                                        image38


I övrigt så önskar jag alla en trevlig helg


Kramen

"glöm inte att säga till dina nära & kära att du älskar dom.Du vet aldrig när det är sista gången ni ses......"
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: