tokigafamiljen

en trött sliten mamma

Det borde förbjudas med sjuka barn.Den lille parvlen har fått öroninflamation...vilket har gjort att ingen har sovit på några nätter.Han har varit sååååå ledsen och förtvivlad.Och vi har känt oss så hjälplöasa.Önskar att jag hade kunnat ta hans smärta.
Så nu känner man sig som en urvriden disktrasa.Ser ut som en sådan oxå!!!
Tack och lov så ska kåvepeninet börja verka som idag enligt örondoktorn.Jag hoppas att han kan få komma till ro och sova mer än 45 minuter i stöten.

Jag skulle kunna sova minst en vecka känns det som.Fast man orkar ju alltid mer än vad man tror.Men nu går jag verkligen på sparlåga.Känns som jag har bomull i huvudet och blyklumpar under fötterna.

Just nu sitter han och sover i babysittern och jag har laddat med en balja kaffe.Ser ju ut att bli en fin dag ,,,,,jag borde städa,tvätta,byta lakan.....fast å andra sidan så kommer det en dag imorgon.Ingen som kommer och tar min tvätt eller snor mina dammråttor.

Men det är väl bara å ta nya tag .le och tänka att det finns dom som har det värre.För läser man nyheterna så skär det i mammahjärtat när man läser om den lilla flickan som är borta.....då känner man sig lyckligt lottad för vad gör lite öronont och vakna nätter mot det.Jag har ju mina solstrålar hos mig och kramen jag fick av dottern nyss är ju bland det bästa som finns

Men nu vankas det frukost och medecinintag

kramen

"det finns ett ord ej mycket använt på vår jord.Det lindrar smärta,det stillar gråt.Det lilla ordet är FÖRLÅT......"

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: