tokigafamiljen

Regnet det bara öser ner.....

Så var det måndag igen .....veckorna går snabbt men ändå inte. Är idag  i v 31+2 ska till min barnmorska idag för att kolla att allt är bra med våran lilla Heffaklump.
Men jag vill inte alls gå ut det ösregnar ute.Jag vill krypa ner i sängen igen med en bra bok & inte gå upp på hela dagen. Men jag får nöja mig med att krypa upp en stund i soffan  och mysa framför kaminen.
Ganska mysigt det också
Hösten är en tid för bara mys och en massa tända ljus. Var på Ikea igår och inhandlade lite nya ljus.Så nu kan man släcka alla lampor och bara tända ljus.

Denna veckan är det höstlov,så barnen sover ännu.Synd att det inte är fint höstväder nu när dom är lediga.
Men dom är å andra sidan glada för då kan man ju sitta inne och spela x-box istället!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Hallo jag har en utmaning till dig på min blogg.

2 Pernilla
skriven :

Haaa haaaa! Så du har också börjat blogga nu!! Var ju på tiden. Hur går det med magen? Växer?

Kram Pernilla

3 Juliusmargit
skriven :

Lots of great info, keep up the good work!