tokigafamiljen

har ju inte tid att sitta här

image5
Ja så borde det se ut.... har iallafall varit ner & lagt in en maskin tvätt.Och det var ett helt företag,man är ju lika smidig som ett kylskåp. Fick en del sammandragningar  så det är bäst att vila lite så han inte kommer.
Sedan borde jag dra fram dammsugaren & dansa en vals med den
Kanske damma lite oxå när man ändå är igång
trädgården skulle nog inte gråta om jag gick ut & krattade upp lite löv kan jag tänka mig.
Blommorna ska ha en skvätt vatten oxå så blir dom glada
man kanske skulle ta & bädda rent.Torka lakan ute i det fina vädret.Det luktar så gott när man gör det
Ska tömma kaminen på aska ,laga middag,kasta returpapper
Så varför sitter jag här!!?
Har ju en hel del att göra

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Snart har du städat i två dygn är det inte dags att göra något annat nu.

2 Theoamalie
skriven :

Nice site. I enjoyed it very much! :-)